کد خبر: ۲۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
خطای انجام شده روی مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در بازی برابر بارسا به سوژه رسانه‌های اسپانیایی تبدیل شده است.

پورتو شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان بارسلونا بود و با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم شکست خورد.

شاگردان کونسیسائو عملکرد خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتند و بارها فرصت باز کردن دروازه حریف را داشتند که به درستی از آن استفاده نکردند، هرچند طارمی گلی فوق العاده و تماشایی به ثمر رساند که به دلیل خطای آفساید از سوی کمک داور مردود اعلام شد.

داور همچنین در دقایق پایانی بازی یک پنالتی به سود پورتو اعلام کرد که با نظر کمک داور ویدیویی و به دلیل خطای هند او پیش از خطای بازیکن بارسا، تصمیم تیلور تغییر کرد و بازی ادامه یافت.

اما یکی از صحنه‌های جنجالی و مهم این بازی خطای ژول کنده روی ستاره ایرانی پورتو بود که هم پیراهن او را کشید و هم با پا مانع از حرکت طارمی به سمت دروازه بارسا شد اما از سوی داوران نادیده گرفته شد.

بسیاری از هواداران پورتو شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی با انتشار این تصاویر نسبت به تصمیم گرفته شده از سوی تیم داوری اعتراض کردند و حالا رسانه‌های اسپانیایی هم به این موضوع پرداخته‌اند.

در برنامه الچیرینگیتو هم این صحنه بارها به نمایش درآمد و از زوایای مختلف این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که چطور داور و کمک داور ویدیویی از خطای واضحی که روی این بازیکن انجام شد چشم‌پوشی کردند و یک پنالتی مسلم را به سود پورتو اعلام نکردند تا آنها این دیدار را بدون هیچ امتیازی به پایان ببرند و منتظر دیدارهای بعدی در لیگ قهرمانان باشند.

عکس| پنالتی طارمی را سوزاندند!

258258

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار